Hogyan lett a Törley Nigéria egyik első számú party pezsgője?

Nigéria gazdasága az egyik legnagyobb Afrikában. Az 1960-as évek vége óta elsősorban a kőolajiparon alapul. Az olaj világpiaci árának az 1973-as olajválság utáni radikális emelkedése gyors gazdasági növekedést eredményezett a szállítás, az építőipar, a gyártás és a kormányzati szolgáltatások terén. A felpörgő gazdaság elősegítette a középosztály kiszélesedését. Bár a COVID-19 okozta gazdasági hatások jelentősen csökkentették a GDP-t 2020-ban, Nigéria középosztálya továbbra is a legnagyobb vásárló- és fogyasztóerőt képviseli Afrikában.

Bár a világ legnagyobb borfogyasztója továbbra is Európa (mely a világ borfogyasztásának közel 60%-át adja), a legnagyobb fogyasztásnövekedési kilátásokkal kecsegtető országok között több afrikai országot is találhatunk, köztük Nigériát is. A nigériai emberek szeretik a bort, több mint 40 millió nigériai fogyaszt rendszeresen bort, a borfogyasztás pedig 2021-re rekord 33,1 millió literre nőtt.

A magyar kormány és a gazdasági szereplők közös erőfeszítésével sikerült több magyar italféleséget népszerüsíteni Nigériában, többek között a Törley pezsgőt, a Tokaji Aszút és a Mátyás Keserű likőrt.

A Törley Nigériát, mint a 140 éves Törley márka kizárólagos importőrét, 2016-ban alapította Davies Chigozie Iyiegbu. A Törley pezsgő azóta események, ünnepségek és esküvők fontos része lett Nigériában is. Mindemellett pedig a cég, az elmúlt 6 évben, folyamatos és tudatos márkaépítéssel a Törley-t az ország egyik első számú party pezsgőjévé tette.

Különböző események italszponzoraként, látványos és érdekes marketing eszközökkel és megoldásokkal, sikerült a Törley-t népszerűvé tenni, különösen a fiatalok körében. Az eredmények láttán még maga Törley József, aki szintén ügyesen alkalmazta a különféle marketingeszközöket, is büszke lenne kollégájára.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük